Мої розробки уроків

                                 ЕЛЕМЕНТИ ГЕОМЕТРІЇ   4   КЛАС
                                     Контрольна робота  № 1
                              « Чотирикутники та їх властивості»
І рівень
1.Чотирикутник, у якого всі сторони рівні, а кути прямі – це …
А) ромб;     Б) квадрат;    В) трапеція;     Г) паралелограм.
2. Чотирикутник , у якого протилежні сторони паралельні – це…
А) ромб;     Б) квадрат;    В) трапеція;     Г) паралелограм.
3. Паралелограм із рівними сторонами - …
А) ромб;     Б) квадрат;    В) трапеція;     Г) паралелограм
4. Чотирикутник, дві сторони якого паралельні, а дві інші – непаралельні – це…
А) ромб;     Б) квадрат;    В) трапеція;     Г) паралелограм.
ІІ рівень
1.      Запишіть , які фігури ви візьмете для «геометричного салату», якщо відомо, що до його складу входять лише чотирикутники.
2.      Побудувати квадрат зі стороною 2 см 5мм.
3.      Побудувати прямокутник, довжина якого дорівнює 5 см, а ширина 2 см
ІІІ рівень
1.     Побудуйте квадрат зі стороною 4 см.  Обчисліть його периметр
Розділіть квадрат відрізком на чотирикутник і трикутник.
2.     Побудуйте прямокутник довільних розмірів та обчисліть його периметр.
3.      Довжина ділянки прямокутної форми – 8 см, а ширина на 3 см менша за довжину. Знайти периметр цієї ділянки.
IV рівень
1.     Довжина прямокутника – 6 см, а його периметр складає 30 см. Знайти ширину прямокутника.
2.     Периметр прямокутника 48 см. Чи може одна з його сторін дорівнювати 10 см? Відповідь запиши.

3.      Побудувати два різних прямокутники, периметр кожного з яких дорівнює 18 см.
І рівень
1.     Фігура, яка складається з усіх точок площини, рівновіддалених від заданої точки – центра,  називається:
А)  кругом ;        Б) колом;    В) сектором.
2. Частину площини, обмежену колом, називають:
А)  кругом ;        Б) колом;    В) сектором.
      3. Радіус кола – це
         А) відстань від точок кола до його центру;
         Б) відрізок,  який з`єднає будь – які дві точки кола;
         В)  хорда, що проходить через центр кола.
ІІ рівень
1.      Накреслити коло за допомогою циркуля і позначити радіус.





2.      Назвати точки, які належать колу.  Відповідь запиши.

1.         2, .
3.
                                      5             

            4 .

3.     Побудувати  трикутник зі сторонами  3 см.









ІІІ рівень
1.      Побудувати за допомогою циркуля і лінійки кут, рівний даному.




2.     Побудувати за допомогою циркуля і лінійки  даний відрізок навпіл.
            А                                                                                        В

3.     Яка фігура зайва? Обґрунтуйте свою відповідь.
 

                                                                                                                                 
                                                                                                                                                  
___________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________

IVрівень
1.     Накреслити два кола, радіуси яких 2 см, 35 мм.
2.      Побудувати коло радіусом 3 см. Накреслити у ньому радіус, діаметр, хорду. Позначте сегмент, сектор.
3.      Створи малюнок з фігур, які складаються з кругів. (Можна використати трафарети)

                               з теми «Площі фігур»  для 4 класу
І рівень
1.     Розфарбувати фігури відповідним кольором: трикутник – червоним, квадрат – зеленим, прямокутник – жовтим.
                                                         

                                                                                    
                                                                                                                                                         
2.За допомогою чого можна виміряти площу фігури довільної форми?
А) салфетки;       Б) палетки;        В) лінійки.
3. З`єднай відповідні  переведення одиниць  площі
1 дм 2            1000000 м2
1 м2            100 см2
1 км2          100 дм2 = 10000 см2
ІІ рівень
1.     Дописати назви фігур, для обчислення площі яких, використовують такі формули:
S = a * a                S= a* b                 S= a* h :2
---------------------        -------------------     -----------------------
2.     Побудувати прямокутник із сторонами 3 см та 5 см. Обчислити його площу.



3.     Квадрат має довжину сторони 6 см. Обчислити його площу.


ІІІ рівень

1.     Довжина городу прямокутної форми 20м, ширина – у 2 рази менша. Знайти площу городу.
2.     Площа прямокутника – 70 см2, ширина – 5 см. Знайти довжину прямокутника.
3.     Накресліть квадрат із стороною 3 см. Проведіть у ньому відрізок так, щоб утворився прямокутник із периметром 10 см.
ІV рівень
1.     Побудуйте прямокутник, площа якого 15 см2 , а ширина – 3см.
2.      Не відриваючи олівця від паперу, поділіть фігуру на 12 рівних трикутників.
 



                                                                                                       


3.За планом ділянки, знайди, яку площу відведено окремо для вирощування цибулі, моркви та редиски.
Подпись: МоркваПодпись: Цибуля                          
Подпись: Редиска                                                                                                                          4 м
        6 м


                                  5м                                              10м

Комментариев нет:

Отправить комментарий