ЕЛЕМЕНТИ
ГЕОМЕТРІЇ 4 КЛАС
Контрольна
робота № 1
« Чотирикутники
та їх властивості»
І рівень
1.Чотирикутник,
у якого всі сторони рівні, а кути прямі – це …
А)
ромб; Б) квадрат; В) трапеція; Г) паралелограм.
2.
Чотирикутник , у якого протилежні сторони паралельні – це…
А)
ромб; Б) квадрат; В) трапеція; Г) паралелограм.
3. Паралелограм із
рівними сторонами - …
А)
ромб; Б) квадрат; В) трапеція; Г) паралелограм
4.
Чотирикутник, дві сторони якого паралельні, а дві інші – непаралельні – це…
А) ромб; Б)
квадрат; В) трапеція; Г) паралелограм.
ІІ рівень
1. Запишіть , які фігури ви візьмете для
«геометричного салату», якщо відомо, що до його складу входять лише
чотирикутники.
2. Побудувати квадрат зі стороною 2 см 5мм.
3. Побудувати прямокутник, довжина якого дорівнює
5 см, а ширина 2 см
ІІІ рівень
1. Побудуйте
квадрат зі стороною 4 см. Обчисліть його
периметр
Розділіть квадрат відрізком на
чотирикутник і трикутник.
2. Побудуйте
прямокутник довільних розмірів та обчисліть його периметр.
3. Довжина ділянки прямокутної форми – 8 см, а
ширина на 3 см менша за довжину. Знайти периметр цієї ділянки.
IV рівень
1. Довжина
прямокутника – 6 см, а його периметр складає 30 см. Знайти ширину прямокутника.
2. Периметр
прямокутника 48 см. Чи може одна з його сторін дорівнювати 10 см? Відповідь
запиши.
І рівень
1.
Фігура,
яка складається з усіх точок площини, рівновіддалених від заданої точки – центра, називається:
А) кругом ; Б) колом; В) сектором.
2. Частину
площини, обмежену колом, називають:
А) кругом ; Б) колом; В) сектором.
3. Радіус кола – це
А) відстань від точок кола до його
центру;
Б) відрізок, який з`єднає будь – які дві точки кола;
В) хорда, що проходить через центр кола.
ІІ рівень
1.
Накреслити коло за допомогою циркуля і
позначити радіус.
2.
Назвати точки, які належать колу. Відповідь запиши.
1. 2, .
|
4 .
3.
Побудувати трикутник зі сторонами 3 см.
ІІІ рівень
1.
Побудувати за допомогою циркуля і лінійки кут,
рівний даному.
2.
Побудувати
за допомогою циркуля і лінійки даний
відрізок навпіл.
3.
Яка
фігура зайва? Обґрунтуйте свою відповідь.
___________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________
IVрівень
1.
Накреслити
два кола, радіуси яких 2 см, 35 мм.
2.
Побудувати коло радіусом 3 см. Накреслити у
ньому радіус, діаметр, хорду. Позначте сегмент, сектор.
3.
Створи малюнок з фігур, які складаються з
кругів. (Можна використати трафарети)
з теми «Площі
фігур» для 4 класу
І рівень
1.
Розфарбувати
фігури відповідним кольором: трикутник – червоним, квадрат – зеленим,
прямокутник – жовтим.
2.За допомогою чого можна виміряти площу фігури довільної
форми?
А) салфетки;
Б) палетки; В) лінійки.
3. З`єднай
відповідні переведення одиниць площі
1 дм 2
1000000 м2
1 м2
100 см2
1 км2
100 дм2 = 10000 см2
ІІ рівень
1.
Дописати
назви фігур, для обчислення площі яких, використовують такі формули:
S = a * a S= a* b S= a* h :2
--------------------- ------------------- -----------------------
2.
Побудувати
прямокутник із сторонами 3 см та 5 см. Обчислити його площу.
3.
Квадрат
має довжину сторони 6 см. Обчислити його площу.
ІІІ рівень
1. Довжина городу прямокутної форми 20м, ширина – у 2 рази
менша. Знайти площу городу.
2. Площа прямокутника – 70 см2, ширина – 5 см.
Знайти довжину прямокутника.
3. Накресліть квадрат із стороною 3 см. Проведіть у ньому
відрізок так, щоб утворився прямокутник із периметром 10 см.
ІV рівень
1.
Побудуйте
прямокутник, площа якого 15 см2 , а ширина – 3см.
2.
Не відриваючи олівця від паперу, поділіть
фігуру на 12 рівних трикутників.
3.За планом ділянки, знайди, яку площу відведено окремо
для вирощування цибулі, моркви та редиски.
4
м
6 м
5м 10м
Комментариев нет:
Отправить комментарий